b41dd0cff82d7451291b67d19d480702b6f60e84363a75fafb

Anak Siapa?

Diposting oleh AdminHumouriezme on 31 Oktober 2010

Martini menemui ayahnya untuk meminta persetujuan menikah dengan Udin.

"Ayah, Udin mau melamar saya" kata Martini.

"Apa? kau akan kawin dengan udin?Tidak,tidak boleh!!" Kata ayahnya dengan nada tinggi,
"Kau boleh kawin dengan siapa saja asal jangan dengan udin..."

"Kenapa saya tidak boleh kawin dengan Udin?" Tanya Martini.

Sambil berbisik...ayahnya memberitahu...
"Sst…. jangan sampai ibumu tahu! udin itu adalah kakakmu."

Martini terkejut mendengarnya... lalu pergi mencari ibunya.

"Ibu.. kenapa ayah melarang saya kawin dengan Udin" tanya Martini kepada ibunya.

"Sudahlah,kamu tidak usah dengar apa kata ayahmu! Kamu boleh kawin kok dengan udin..." ibunya menjelaskan.

Martini heran bercampur gembira..
"Tapi kata ayah udin itu kakak saya...?"

"Ya bukan,Ayah kamu juga tidak tahu kalau kamu itu bukanlah anaknya."

{ 1 komentar... read them below or add one }

Let's Share Together mengatakan...

salam kenal :)
ceritanya bagus :)

oh ya ditunggu kunjungan balik di blog ane ya, sekalian tukeran link yuk :)

Posting Komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...